hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  امور فرهنگی از موضوعات اولویت دار شهرداری ها/ کمک ائمه جمعه در مسائل فرهنگی به شهرداران 

در دیدار امام جمعه شهرستان آق قلا با  سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان :

 امور فرهنگی از موضوعات اولویت دار شهرداری ها/ کمک ائمه جمعه در مسائل فرهنگی به شهرداران 

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در دیدار امام جمعه آق قلا با وی گفت: فرهنگ ، زیربنای هر جامعه است، به ویژه وقتی جامعه ما یک جامعه مذهبی ، تاریخی ، دارای تمدن و تمدن ساز است ، در شهرهای ما باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

«سید محسن حسینی» اظهار کرد: از وظایف شهرداریها اهتمام به مسائل فرهنگی و اجتماعی است و اعتقاد داریم فرهنگ یک شهر اگر اسلامی تر و اخلاقی تر باشد ، مردم در رعایت حال هم کوشاتر هستند و شهرهای با نشاط تر ، زیباتر و مرفه تری نیز خواهیم داشت. 

وی از ائمه جمعه تقاضا کرد در مسائل فرهنگی شهرداران را یاری دهند و شهرداران هم از ائمه جمعه راهنمایی بگیرند و در مسائل فرهنگی آن ها را مشارکت دهند. 

امام جمعه آق قلا در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ، گفت: دیدگاه فرهنگی مدیر کل امور شهری می تواند به بهبود و توسعه فرهنگی شهرها کمک کند و ما به عنوان ائمه جمعه در کنار شهرداری ها هستیم و امیدواریم اتفاقات بهتری در زمینه فرهنگی در شهرها رخ دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل حسینی درخواست کمک شهرداری آق قلا به فرایند تاسیس دفتر امام جمعه و خانه عالم را ارائه کرد که در راستای رشد فرهنگ اسلامی موثر است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد